Pielea copiilor este mult mai sensibilă și mai puțin rezistentă la agresiunea factorilor de mediu. Orice substanta banala pentru adult, poate deveni extrem de alergica sau iritanta pentru pielea copilului in conditiile unei ingrijiri necorespunzatoare.

Marea majoritate a afecțiunilor cutanate (ex.Molluscum contagiosum) se transmit prin contact fizic (piele pe piele) care implică contactul fizic între persoana infectată și alte persoane neinfectate ca de pildă: sporturile de echipă, dușurile în comun, mersul la piscină, activitați comune în spațiile de joacă publice, introducerea in colectivitate, etc.

Clinica pediatrică Sf. Anastasia asigură prin personalul sau medical diagnosticul urmatoarelor afecțiuni cutanate pediatrice:

1. dermatita atopica, dermatita seboreica
  2. infecții bacteriene, virale, fungice
  3. eczeme, prurigo
  4. alergii cutanate
  5. acnee
  6. psoriazis
  7. tumori cutanate
  8. alte boli specifice copilariei
Totodata asigurăm proceduri minim invazive de tipul:

1. chiuretare leziuni cutanate (moluscum contagiosum, keratoze seboreice mici, papiloame virale, condiloame acuminate mici)
  2. dermatoscopie
  3. excizii leziuni/parți moi (nevilor pigmentari/alunițe, chiste, cheratoze seboreice, cheratoze actinice sau a formațiunilor tumorale cu caracter malign melanom, carcinoame etc.)
  4. tratamentul personalizat al acneei juvenile (proceduri speciale curațare ten/peeling chimic)
Vreau programare

Pentru informatii suplimentare si programari telefonice sunati la 0333 407 016, 0774 461 055